وزیر نفت: با وجود قرار گرفتن «سازمان بهینهسازی مصرف سوخت» در ذیل «سازمان بهینهسازی و مدیریت راهبردی انرژی»، وزارت نفت زیرمجموعه این سازمان نخواهد بود و مأموریتهای اصلی این وزارتخانه در حوزه تولید، فرآورش و صادرات نفت و گاز همچنان در سطح بالادستی ا,...
وزیر نیرو گفت: قرارداد احداث ۱۱ هزار مگاوات برق تجدیدپذیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی امضا شد و توسعه آن در راس برنامهها قرار گرفت. همچنین زیرساختهای لازم برای تولید ۳۰ هزار مگاوات فراهم شد.,...