به گزارش بورس امروز، آژانس بینالمللی انرژی اتمی در گزارشی به شورای حکام، اعلام کرد: ایران رسماً آژانس را از افزایش تعداد سانتریفیوژهای پیشرفته IR-4 در کارخانه غنیسازی سوخت هستهای در نطنز مطلع کرده و این تصمیم را به اطلاع اعضا رسانده است. بر اساس بهروزرسانی اخیر پرسشنامه اطلاعات طراحی (DIQ) ایران قصد دارد در […]
به گزارش بورس امروز، آژانس بینالمللی انرژی اتمی در گزارشی به شورای حکام، اعلام کرد: ایران رسماً آژانس را از افزایش تعداد سانتریفیوژهای پیشرفته IR-4 در کارخانه غنیسازی سوخت هستهای در نطنز مطلع کرده و این تصمیم را به اطلاع اعضا رسانده است.
بر اساس بهروزرسانی اخیر پرسشنامه اطلاعات طراحی (DIQ) ایران قصد دارد در کارخانه غنیسازی سوخت هستهای نطنز با استفاده از 6084 سانتریفیوژ IR-1 در قالب 36 آبشار، 1044 سانتریفیوژ IR-2 در قالب 6 آبشار، 1044 سانتریفیوژ IR-4 در قالب 6 آبشار و 174 سانتریفیوژ IR-6 در قالب یک آبشار اقدام به غنی سازی UF6 تا سطح 5 درصد کند.