تقسیم سود ۱۲۹ تومانی در مجمع ارفع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آهن و فولاد ارفع برگزار و صورتهای مالی ۱۴۰۴ تصویب شد. سهامداران با پرداخت سود نقدی ۱۲۹ تومان به ازای هر سهم موافقت کردند.
مجمع ارفع با تصویب سود ۱۲۹ تومانی برای هر سهم و تعیین تکلیف ترکیب هیئتمدیره به کار خود پایان داد.
به گزارش بورس امروز؛ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آهن و فولاد ارفع با حضور سهامداران و نمایندگان قانونی آنان برگزار شد و صورتهای مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ به تصویب رسید.
در ابتدای جلسه، گزارش هیئتمدیره درباره عملکرد سال مالی گذشته ارائه شد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد. پس از بررسی صورتهای مالی، سود قابل تقسیم شرکت مورد بحث قرار گرفت و در نهایت سهامداران با پرداخت سود نقدی ۱۲۹ تومان به ازای هر سهم موافقت کردند. به گفته هیئترئیسه مجمع، سود محققشده شرکت در سال مالی گذشته حدود ۷۰ درصد بوده است.
همچنین درباره پاداش و حق حضور اعضای هیئتمدیره تصمیمگیری شد. بر اساس مصوبه مجمع، پاداش اعضای حقوقی هیئتمدیره یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شد. حق حضور اعضای غیرموظف هیئتمدیره نیز ۱۷ میلیون تومان و حق حضور اعضای کمیتههای مرتبط ۱۲ میلیون تومان به ازای هر جلسه (حداکثر دو جلسه) تصویب شد.
در بخش دیگری از این مجمع، انتخاب اعضای هیئتمدیره در دستور کار قرار گرفت و پنج عضو حقوقی برای مدت دو سال به عنوان اعضای هیئتمدیره شرکت انتخاب شدند. این شرکتها شامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت توسعه معادن فدزاد، شرکت کارخانجات نورد و لوله یاران، شرکت مدیریت سرمایهگذاری امید و شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور هستند.
در بخش دیگری از مصوبات، سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای برنامههای مسئولیت اجتماعی شرکت در سال جاری به تصویب رسید. همچنین هزینهکرد حدود ۸۰ تا ۸۲ میلیارد تومان در سال گذشته در این حوزه مورد تأیید و تنفیذ مجمع قرار گرفت.
