شرکت ملی صنایع مس ایران قصد دارد در مجمع عمومی فوقالعاده درباره افزایش سرمایه ۳۷.۱۴ درصدی تصمیمگیری کند. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته انجام خواهد شد.
به گزارش بورس امروز؛ مجمع فوقالعاده ملی مس با محور بررسی افزایش سرمایه برگزار میشود. این نشست در پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور سهامداران تشکیل خواهد شد.
شرکت قصد دارد سرمایه خود را از یکمیلیون و ۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهد. در صورت تصویب مجمع فوقالعاده ملی مس، سرمایه به یکمیلیون و ۴۴۰ هزار میلیارد ریال میرسد.
سهامداران درباره افزایش سرمایه تصمیم میگیرند
در این جلسه، هیئتمدیره گزارش خود را درباره جزئیات افزایش سرمایه ارائه میکند. حسابرس و بازرس قانونی نیز نظر خود را اعلام خواهند کرد.
سهامداران پس از بررسی این گزارشها درباره پیشنهاد مطرحشده رأی میدهند. مجمع همچنین سایر موضوعات در صلاحیت این نشست را بررسی میکند.
زمان برگزاری و شیوه حضور
این جلسه ساعت ۱۴ روز سهشنبه پنجم خردادماه ۱۴۰۵ برگزار میشود. محل برگزاری، سالن همایشهای آزادگان در پژوهشگاه صنعت نفت است.
سهامداران حقیقی باید اصل کارت ملی خود را همراه داشته باشند. نمایندگان نیز باید مدارک هویتی و معرفینامه یا وکالتنامه معتبر ارائه کنند.