فاکسنیوز مدعی شد یک کشتی باری آمریکایی در نزدیکی دوحه توسط دو پهپاد ایرانی هدف حمله قرار گرفته است.
به گزارش بورس امروز؛ شبکه فاکسنیوز به نقل از مدیر شرکت کشتیرانی آمریکایی «سویس گروپ» گزارش داد که یک کشتی باری متعلق به این شرکت با نام «نهیا» در خلیج فارس هدف حمله دو پهپاد ایرانی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، این کشتی در زمان وقوع حادثه باری حمل نمیکرد و در نزدیکی دوحه، پایتخت قطر، لنگر انداخته بود.
طبق ادعای مطرحشده، هنگام وقوع این حادثه ۲۳ نفر خدمه در کشتی حضور داشتند، اما هیچیک از آنان آسیب ندیدهاند.
گزارشها همچنین به افزایش تنشها در منطقه اشاره کرده و مدعی شدهاند که درگیریها و اقدامات تنشآمیز آمریکا علیه ایران موجب ایجاد اختلال در تردد کشتیها در خلیج فارس و تنگه هرمز شده است.