شرکت گروه صنعتی سدید توانست پس از رد تقاضای اعاده دادرسی تولیتهای آستان قدس رضوی و حضرت معصومه سلام الله عليها و وزارت نیرو، مالک 33 درصدی سهام شرکت فراب گردد.
به گزارش بورس امروز؛ شرکت گروه صنعتی سدید از تایید مالکیت شرکت گروه صنعتی سدید بر سی و سه درصد سهام شرکت فراب خبر داد.
براین اساس؛ اعادهی دادرسی از سوی تولیتهای آستان قدس رضوی و حضرت معصومه سلام الله عليها و وزارت نیرو نسبت به دادنامه صادره از سوی شعبه اول دیوانعالی کشور مبنیبر تایید مالکیت شرکت گروه صنعتی سدید بر سی و سه درصد سهام شرکت فراب موضوع در معاونت قضائی قوه قضائیه مطرح شده بود.
لازم به ذکر است؛ پس از رسیدگی ،معاونت وقوع خلاف شرع بین در دادنامه فوق احراز نگردید.
همچنین؛ تقاضای اعاده دادرسی مردود اعلام شد و مراتب در 19مهر 1402 به دفتر ریاست قوه قضائیه اعلام گردید.
در آخر؛ رونوشت نیز به همراه دستور رفع توقف اجرای حکم به دادگستری کل استان تهران ارسال گردید.