شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا اعلام کرد که با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات بااهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف می‌شود.

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر (شبصیر) در نظر دارد ۶۰ درصد از کل سهام شرکت شیمیایی مدبران شیمی (سهامی خاص) را به‌صورت نقد، از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

شرکت آلومینیوم ایران اعلام کرد در راستای اعمال محدودیت برق مصرفی، در روز ۲۳ خرداد تعداد سه دستگاه از دیگ‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای قدیم و تعداد پنج دستگاه از دیگ‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای جدید این شرکت از مدار تولید خارج شده‌اند.

شرکت فولاد افزا سپاهان از برگزاری مزایده جهت واگذاری پروژه تجاری اداری باروژ واقع در اصفهان خبر داد. شرکت مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان عنوان کرد پروژه تجاری و اداری باروژ واقع در اصفهان خیابان چهارباغ بالا در قالب مزایده به فروش خواهد رساند.

شرکت تجهیز نیروی زنگان (شزنگ) نیز اعلام کرده بخشی از فعالیت این شرکت به دلایل تعمیرات، تعطیل شده که با توجه‌ به پایان‌یافتن مراحل تعمیر، خطوط لوله و مخازن روغن‌پایه، از تاریخ ۶ تیر مجدداً به چرخه تولید بازمی‌گردد.

شرکت ایران ارقام در مناقصه خدمات نگهداری و پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ۷۰۰ دستگاه خودپرداز برند NCR منصوبه در سراسر کشور با تأمین قطعه به مدت دو سال حضور یافت.

شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش بیان کرد که ادعا شامل درخواست ابطال مالیات قطعی عملکرد ۹۵ بوده است و نتیجه نهایی مؤید ابطال برگ قطعی مالیات عملکرد سال ۱۳۹۵ است و در آن مأخذ محاسبه و مطالبه مالیات از مبلغ ۲۱۶ میلیارد تومان به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان اصلاح شده است.

شرکت آ س پ بیان کرد پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر نتیجه نهایی دعاوی به نفع شرکت به اطلاع می‌رساند ارزش کارشناسی روز زمین متعلق به شرکت واقع در شمشک در اختیار نمی‌باشد؛ اما ارزش روز زمین نسبت به بهای تمام شده خرید منعکس شده در دفاتر مالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سهام‌داران فروسیل، اردستان، کطبس، شغدیر و صبا خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

حسابرس و بازرس قانونی بانک دی افزایش سرمایه ۵۲ درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی را مورد تأیید قرارداد.