قیمت دلار امروز ‌سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش  ۴۴۰ تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۱۴۴ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۵ هزار و ۱۵۵ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل حدود ۵۴۰ تومان کاهش یافته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۷۵ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۳۱۲ تومان، ۴۱ هزار و ۵۰ تومان و ۱۰ هزار و ۴۳۲ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

نرخ انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز در کانال‌های پایین‌تر قرار گرفته اما سکه روند افزایشی در پیش گرفته است.

قیمت دلار امروز ‌سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین ۴۱ هزار و ۷۹۲ تومان اعلام شده که نسبت به روز قبل کاهش محسوس ۳۵۶ تومانی داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با کاهش قابل توجه ۵۰۰ تومانی، رقم میانگین ۴۴ هزار و ۷۶۲ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۴۱۷ تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در بازار ارز آزاد با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند. قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با افزایش تقریبا ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۳۰ میلیون تومانی برگشته. رقم میانگین ۳۰ میلیون ۲۶۶ هزار تومان را به ثبت رسانده است.

بین قیمت‌های درج شده در سایت کانون صرافان با قیمت سکه امامی در سایت اتحادیه سکه و شکاف قابل توجهی وجود دارد. به طوری که در سایت اتحادیه قیمت سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۳۱ میلیون تومانی قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

تا حوالی ظهر امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم ۱۰ میلیون و ۷۱۰ تومان اعلام شده. که نسبت به روز گذشته ۱۱۰ هزار تومان افزایش یافته است.