به گزارش بورس امروز ؛شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي از واگذاری سهام شرکت نوآوران توسعه ملی خبرداد. این شرکت افزود:شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد 99.99درصد از سهام شرکت نوآوران توسعه ملی را واگذار نمایید. شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت:شرکت نوآوران توسعه ملی تحت مالکیت شرکت سرمایه گذاری توسعه […]
به گزارش بورس امروز ؛شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي از واگذاری سهام شرکت نوآوران توسعه ملی خبرداد.
این شرکت افزود:شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد 99.99درصد از سهام شرکت نوآوران توسعه ملی را واگذار نمایید.
شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت:شرکت نوآوران توسعه ملی تحت مالکیت شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی بوده و این واگذاری به صورت تماما نقدی صورت خواهد گرفت.
شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اعلام کرد:این واگذاری در 28اسفندماه سال جاری صورت خواهد گرفت.