نخستوزیر پاکستان ضمن تأکید بر استمرار تلاشها برای ثبات منطقهای، از آمادگی برای میزبانی دور بعدی مذاکرات و رایزنی دیپلماتیک با رئیسجمهور سابق ایالات متحده خبر داد.
به گزارش بورس امروز؛ شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، با بیان اینکه اسلامآباد همچنان در مسیر برقراری ثبات منطقهای گام برمیدارد، ابراز امیدواری کرد که بهزودی شاهد برگزاری دور جدیدی از مذاکرات در این کشور باشیم. وی تصریح کرد که برگزاری این نشستها نقشی کلیدی در ایجاد فضای گفتوگو و دستیابی به راهکارهایی برای تضمین صلح پایدار ایفا کرده است.
علاوه بر این، نخستوزیر پاکستان در بخشی از اظهارات خود به رایزنیهای دیپلماتیک با ایالات متحده پرداخت و تأیید کرد که «فیلدمارشال عاصم منیر»، فرمانده ارتش پاکستان، به نمایندگی از این کشور در تماسی تلفنی با دونالد ترامپ به تبادل نظر پرداخته است. این اقدام نشاندهنده عزم پاکستان برای تعامل مستقیم با قدرتهای جهانی در جهت پیشبرد اهداف صلحطلبانه در منطقه است.