پایداری تولید در صبانور؛ خط گندله سازی همدان وارد مدار شد
با تکمیل اورهال و رفع محدودیتها، خط تولید گندله سازی کارخانه همدان با اولویت صیانت از دارایی سهامداران، دوباره فعال شد.
به گزارش بورس امروز؛ داریوش اسماعیلی، مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، اعلام کرد که عملیات تعمیرات اساسی (اورهال) بر روی خط تولید کارخانه گندله سازی همدان با موفقیت به اتمام رسیده و این واحد تولیدی از امروز، ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۵، فعالیت عادی خود را از سر گرفته است.
این عملیات که با هدف ارتقاء سطح کیفی تولید و اطمینان از پایداری زنجیره تأمین صورت پذیرفت، در ابتدا با چالشهایی از جمله قطع موقت گاز و ملاحظات ایمنی ناشی از شرایط اضطراری کشور مواجه شد. با این حال، با تلاشهای صورت گرفته و رفع موانع، خط تولید گندله سازی مجدداً راهاندازی گردید.
اسماعیلی با تأکید بر اولویت اصلی مدیریت شرکت مبنی بر حفظ داراییهای سهامداران و تضمین استمرار تولید، اظهار داشت: با عنایت به کاهش ریسکهای عملیاتی و رفع محدودیتهای ناشی از شرایط اضطراری، گندله سازی از امروز وارد مدار تولید شده است. ما تمام تلاش خود را جهت استمرار فعالیت در شرایط با ثبات کنونی به کار گرفتهایم و هرگونه تغییر با اهمیت در روند تولید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
راهاندازی مجدد این واحد تولیدی، گامی مهم در جهت تقویت ظرفیتهای صنعتی منطقه و پاسخگویی به نیاز بازار در بخش تولید گندله محسوب میشود.
منبع: کدال
