در تماس تلفنی میان وزرای خارجه ایران و امارات، آخرین وضعیت تحولات منطقهای و بینالمللی بررسی و بر تداوم گفتوگوهای منطقهای برای حفظ ثبات و منافع مشترک تأکید شد.
به گزارش بورس امروز؛ وزیر امور خارجه ایران در گفتوگویی تلفنی با همتای اماراتی خود، به بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی پرداخت. در این تماس، موضوعات مرتبط با امنیت منطقه و روندهای سیاسی جاری در سطح بینالمللی مورد بحث قرار گرفت.
در جریان این رایزنی، وزیر خارجه ایران توضیحاتی درباره روند پیشرفت مذاکرات هستهای میان تهران و واشنگتن ارائه کرد و طرف اماراتی را در جریان آخرین وضعیت این گفتوگوها قرار داد.
دو طرف همچنین بر ضرورت تداوم رایزنی و هماهنگی میان کشورهای منطقه تأکید کردند و این تعاملات را عاملی مهم برای صیانت از منافع مشترک و حفظ ثبات و امنیت پایدار در منطقه دانستند.