وی افزود: بیش از ۶۰ درصد رشد در این سه مولفه ذکر شده داشته‌ایم و این نتیجه دقت همکاران ما بر سهام شرکت اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه است. همچنین عملکرد مالی ما در سود، بازده دارایی‌ها و بازده حقوق صاحبان سهام، دارای وضعیتی بسیار مطلوب است.

مدیرعامل «وبانک» در ادامه افزود: آن چیزی که برای ما به‌عنوان یک هلدینگ چندرشته‌ای صنعتی، اهمیت دارد این است که ماهیت تولیدی بودن نباید تحت‌الشعاع سرمایه‌گذاری قرار گیرد که تحقق این موضوع نیازمند توجه ویژه به میزان تولید شرکت‌های تابعه و سهم بازار است.

سدیدی در ادامه با اشاره به هدف گروه مبنی بر «حکمرانی نخبگان» خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم آن چیزی که باعث تغییر در سطح عملیاتی می‌شود، وجود شایستگان نخبه در پست‌های مدیریتی است و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا این امر محقق شود. همان‌گونه که نگاه ما به عملکرد تیمی سبب شده است تا اقبال بازار اعم از سهامداران حقیقی و حقوقی نسبت به سهام «وبانک» بالا باشد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی، رأی مناسب در مجمع بورس کالا را یک فرصت خوب دانست که باید در اختیار کشور قرار گیرد و خاطرنشان کرد: با فعالیت در هیأت مدیره‌ها و پست‌های اجرایی، مسوولیت و فرصت برای خدمت به توسعه کشور را داریم.

منبع:

روابط عمومی گروه توسعه ملی